مامانا فشار رو چند باشه خطرناکه؟ 😵‍💫😵‍💫☹️

۶ پاسخ

۱۲ به بالا

۱۴ رو ۱۰ بالا حساب میشه

پایین 9
بالای ۱۳ میگن از مرز گذشته

بالای ۱۲ به من گفتن باید بررسی بشه

من برا فشار بستری بودم گفت از 135 بالا تر بود بیا

حتی فشار ۱۳ برای خانوم باردار زیاده

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان نلیماه مامان نلیماه هفته سی‌وهفتم بارداری