مامانا فشار رو چند باشه سزاريت ميكنن ؟

۵ پاسخ

من ۱۶ بود

۱۶ بودم و دفع پروتئین داشتم

من 19 بود سزارین شدم

من 14 و 15 بود در 38 و 6 سزارین شدم

والا من ۱۷ بود مجبورم کردن با آمپول فشار و بدون حتی یک سانت باز بودن دهانه رحم ۱۸ ساعت درد بکشم و طبیعی زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد