کیا از این شیشه شیر میدن راضی هستین؟؟

تصویر
۴ پاسخ

من به پسرم میدم ذره ای دل درد نگرفته خیلی عالیه

دوست من به بچش میده خیلی راضیه

من دکتر براون دارم واقعا عالیه

من از فامیلیمون ک سیسمونی داره پرسیدم گفت اینا بیشتر با کلاسه و اینا دکتر برون بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرینا وآیهانم مامان آرینا وآیهانم ۸ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی