۴ پاسخ

من شیشه شیر دکتر براون و استفاده میکنم نی توش و برداشتم اما پستونک شیشه میرفت تو و نمیشد شیر خورد

اون نی واسه بچه هاییه که نشسته شیر میخورن
منم نی رو در آوردم

بدون نی اصلا ازش شیر نمیاد

نی واسه بچه هاییه ک‌نشستنی شیر میخورن

سوال های مرتبط

مامان پارساو نیلا😍 مامان پارساو نیلا😍 ۲ ماهگی
مامان فنجونی مامان فنجونی ۱۱ ماهگی
مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی