۵ پاسخ

دوش ای گرم گرفتی دردات شروع شد

درد زایمانه اگر میگیره و ول میکنه ولی زود نرو بیمارستان یکم درداتو توخونه باش ماساژت بدن .کیسه آب گرم بذاری .محیط بیمارستان آدمو ذله میکنه

وقت زايمانته ديگه عزيزم

اگ رفتی حموم بهتر دردت بیشتر شد درد زایمانه

اره عزیزم
میتونه باشه

سوال های مرتبط