۲ پاسخ

نه عزیزم درد زایمان اینجوری نیست گاهی واژن تیر تند می‌کشه و دردای مثل پریودیه
وقتی دل‌پیچه و داری احتمالا اسهال بشی برا اونه چون به کمر و پهلو هم میندازه

کیسه آبت نشتی نداره ....چند دقیقه ی دردت

سوال های مرتبط