از ماه مرداد بدم میاد 👌🏻..........
عزیزکم....
حکمتش هرچی هست به صلاح بوده توکلت به خدا قشمگگ
عزیزم واسم دعا کن فردا میخوام برم آزمايش بدم
اگ مال منم بود اول برج دو بدنیا میومد
ایشالا خدا هر چه سریع تر جاشو سبز کنه برات قشنگم... خدا دامن تموم چشم انتظارا هم سبز کنه 🙏🥺🤲
اشکالی نداره خدا رو شکر یکی داری
من بچه اولم شش هفته سقط شد اگه بود الان ۸سالش بود
اما خدا جاش دوتا بهم فرشته داد🥰😍
اشکال نداره بچه ی من 29اسفند بدنیا اومد♡ولی بغلم نیست فرشته تو آسمونه..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.