۳ پاسخ

دختر منم بینیش کیپ بودش شیر خودم دوشیدم با قطره چکان ریختم داخل بینیش خوب شد

دکتر برای پسرم قطره سدیم کلراید نوشت هر ۶ساعت یه قطره توی هر سوراخ بینی

هر روز سه چهار بار اسپره بینی بزن دماغش

سوال های مرتبط