منم زایمان کردم بلاخره🫠🤍
۱۴۰۵/۱/۱۳




شیرخشک #بچه

تصویر
۷ پاسخ

ای خودا🤤🤤🤤
نمک ماشاالله خدا نگهش، داره

مبارکه 🥰
خداااا گوگولی سیزدهم هم به دنیا اومده

چطور بود طبیعی

بسلامتی انشالله
سخت بود خیلی؟

وایی ننههه چند کیلو بچه

ای جوونممم مبارکه عزیزم پاقدمش پر از خیر و برکت باشه خدا حفظش کنه براتون😍❤🧿

ای ننه
طبیعی یا سز؟

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣💙🍼 مامان نویان🐣💙🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان تابان🦋👧🏻 مامان تابان🦋👧🏻 ۱۴ ماهگی
مامان لیام وریتاج♥️🥺 مامان لیام وریتاج♥️🥺 ۶ ماهگی