۷ پاسخ

مبارک باشه ،قدمش خیر باشه،برات کارت امید شارژ شده

مبارکه عزیزم ..کدوم بیمارستان رفتی ؟؟سزارین یا طبیعی ؟؟راضی بودی؟

به سلامتی عزیزم خداروشکر

بسلامتی ان شاالله خوش قدم باشه منم وقت زایمانم دکتر پیدا نمیکنم

این طرح امید که ۲ تومن برات شارژ شد 😅 میگن به حساب مادران شارژ میشه

ای جانم خوش قدم باشه❤️🥰🧿

به سلامتی خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان تر‌کان مامان تر‌کان ۳ ماهگی