۳۵ هفته زایمان کردم
۵/۱/۱۴۰۵

۹ پاسخ

مبارکه عزیزم امپول ریه زده بودی؟بچه دستگاه رفت؟

منم همینطور

مبارکه عزیزم، دستگاه ک نرفت؟

جواب بده نگرانم

سلام واسه چی زایمان کردی ۳۵ هفته بچه ات چی بود جنسیتش
من مشگل دارم بخاطره همین دستگاه نرفت

مبارک عزیزم وزنش چقدربود امپول ریه زده بودی دستگاع ک نرفت؟

مبارک عزیزم بچت دستگاه نرفت وزنش چقدر بود؟

مبارکه نی نی خوبه حالش

مبارکه منم

سوال های مرتبط

مامان محمد و آرزو مامان محمد و آرزو ۲ ماهگی
مامان آقا مهدی مامان آقا مهدی ۳ ماهگی