۳ پاسخ

یک لیوان سرخالی یا دوسوم لیوان خوبه اونطوری خیلی شیرین میشه

چ خبرههه اگ میخای شیره جایگزین کنی بازم همون یه لیوان

عزیزم من ۲تا لیوان شیر ریختم با ۶تا قاشق شکر بعضیا گفتن یکم شیرینه ی لیوان زیاده شکر

سوال های مرتبط