طرز تهیه
ابتدا پودر کاکائو و شکر و شیر با همزن میزنیم و روغن کم کم اضافه میکنیم تا سس شکلاتی درست بشه یه لیوان از سس شکلاتی برمیداریم کنار میزاریم برای روی کیک
در ظرف دیگه ای تخم مرغ هارو با وانیل با همزن حدود پنج دقیقه هم میزنیم تا پف کنه بعد به سس شکلاتی اضافه میکنیم بعد هم آرد با پکینگ پودر سه بار الک میکنیم در سه مرحله به مواد کیک اضافه وبا لیسک مخلوط میکنیم داخل ظرف چرب شده میریزیم وداخل فر گرم شده با ۱۸۰ درجه حدود چهل دقیقه میزاریم.البته درجه و زمان بستگی به فرتون داره
بعد من نصف سس شکلاتی روی کیک ریختم کیک گذاشتم یخچال به نصف دیگه ی سس شکلاتی دو قاشق غذا خوری خامه ی صبحانه و ۵۰ گرم شکلات ذوب شده اضافه و بهم مخلوط کردم کیک از یخچال بیرون آوردم واین سس غلیظ روی کیک ریختم
تایپیکت دیدم رفتم اسنپ سفارش دادمک بپوخم😎
ممنون حتما درست میکنم
عالی شده 😍🥹😍🥹😍🥹
اوووف خیلی خوشمزسس نوش جان😍
میشه تو تابه درستش کنم
دلم خواست
درست کنم بخورم بعد رژیم بکیرم
به به نوش جان عزیزم خیلی عالیه لیوان فرانسوی؟
توی فر اول پایین روشن بزاریم یا هر دوش
بح بح نوش جان🤤
وای😋
حیف ک رژیمم🥺🥺
۱۵۰گرم شیر میشه یک لیوان؟
دلم خواست
وای قیافشو🥺فردا درست میکنم چون از شنبه میخوام فست بگیرم😅
خانوم دستور اش چرا پاکیدی بزار تورو خدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.