🔸ابتدا داخل قابلمه ای شیر و زعفرون و شکر و گلاب رو میریزیم ومیزاریم روی حرارت ومدام هم میزنیم تا داغ بشه لازم نیست بجوشه و حرارت روخاموش میکنیم ووانیل و خامه رواضافه میکنیم و حالا پودر ژلاتین روکه همون اول کار داخل کاسه ایی پاشیدیم روی آب سرد تا اسفنجی بشه و میزاریم روی بخار کتری یا حرارت غیر مستقیم تا شفاف وروان بشه رو به مایه زغفرونی اضافه میکنیم و قشنگ هم میزنیم تا مواد کاملا یکدست بشه و داخل قالب مورد نظرتون یا لیوانای تکنفره میریزیم و بعد چن ساعت آماده سرو هست من در قال ریختم و به کمک چاقو لبه هشو آزاد کردم و برگردوندم روی ظرف سرو و با پودر پسته و گل محمدی تزیین کردم
درخاستم قبول کن لطفاااااااا
به به چه خوب که تاپیکت کامله
دستت طلا
مرسی یه عالمه دستور خوب داری تو صفحت❤️
عجب دسر خوشمزه ای بنظر میرسه😍😍😋ممنون بابت دستورش😍🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.