۲ پاسخ

تخت کنار مادر کلا تا نهایت ۹ ماهگیه فکر نکنم اونجوری داشته باشیم‌مگه اینکه سفارش بدی. از چوب فروشیا بپرسی بهتر راهنماییت میکنن

به نظر من بزار پایین کنار خودت بخوابه من تخت خریدم چون از چهارماهگی غلت میزد نمیشد تو تخت بزارم همش سرش اینور اونور میخورد جاش کوچیک بود گریه میکرد دیگ تو تور گذاشتمش کنار خودم

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۹ ماهگی
خانما شما برای بچه هاتون تخت کنار مادر دارین؟ من تخت دومنظوره و کمد و اینا گرفتم براش ولی واقعا نمیتونم بچه ۸ ماهه رو تنها تواتاقش بخوابونم
: یه تخت کنار مادر ک تا یکسال هست حالت برزنتیه جنسش. ازوناهم دارم ک تو اتاق خودمه. یمدت خوابید اما الان ک بزرگتر شد غلت میزنه پاهاش میخوره ب تخت هم طولی هم عرضی . جاش براش کمه. میارمش روتخت خودم.
ب شوهرم میگم بره یه اتاق دیگه بخوابه. از طرفی میترسم پتو اینا بره روش تا صبح هشیار میخوابم.. کنار من براش خوبه ولی واسه من سخته.
اون موقع فکر میکردم بچه سن ۸ نهایت یکسال برسه میتونم جداش کنم ولی واقعا از نظر روحی و روانی آمادگیشو ندارم. باید پیش خودم باشه تا چند سال.
الان میگم برم یه تخت کنار مادر بگیرم ازین چوبی ها ک سایزشم بزرگتره میگن تا سه چهار ساله.
: شما تجربشو دارین؟ کسی واسه بچش خریده؟
بعضی میگن استفاده نکردن اصلا. واقعا اینطوره؟؟
: من خودم رو تخت باید بخوابم امکان اینکه رو زمین باهم بخوابیم ندارم. باید حتما تخت بگیرم ک بچم کنارم باشه. ولی چرا خیلی ها میگن بچه توش نمیمونه و استفاده نکردیم و اینا..
کسی ازین تخت کنار مادر مدل بزرگ داره؟
#کولیک#رفلاکس#تب#مای بیبی#مولفیکس#غذای کمکی#سوپ#واکسن#پاراکید#شیرخشک#بارداری#گهواره#حساسیت#آلرژی به پروتئین گاوی#شب بیداری#وزن#سرماخوردگی#پوشک