۱۳ پاسخ

اینایی که میگی و دیگه هیچ کی نمیگیره جشن
همون اش بدی کافیه
من که دوس ندارم مهمونی بدم
میبرمش آتلیه با تم دندونی عکس میگیرم ازش

یه کیک بگیر برای خودتون،هزینه اش رو هم بده یه پلاک طلا برای پسرت.

من بردمش اتلیه برا بیرونم اش و کوکی و شکلات بسته بندی کردم دادم به فامیلای نزدیک برا خودمونم فقط خانواده هامون بودن میوه شیرینی کیک اش پیراشکی و سالاد ماکارونی درست کردم بیشتر بخاطر این بود که دور هم باشیم

جشن میگیرم اما فقط برای خودمون مامانم اینا و خودمون،علاقه ای به جشنای بزرگ ندارم همیشه مراسمای پرایوت و کوچیکو بیشتر دوست دارم،باید ببینی شخصیتت چجوریه یکی ممکنه با جشنای بزرگتر حال کنه اونم قشنگه بستگی به روحیه ی آدما داره😍❤️مبارک دندوناش عزیزم❤️

من و شوهرم مهمونی دادن دوس داریم و گدفتیم همسرت مهمه که همراه باشه و راضی

من برای دوتاشون هیچ جشنی نگرفتم پول همون جشن رو واسه آیندشون طلا خریدم 🫰

منم برا پسرم نگرفتم هزینه الکیه
برا دخترمم شاید یه کیک بگیرم خودمون چهارنفری یه چند تا عکس بگیرم ازش .. آش هم درست میکنم

آره والله خرج بچه کن ببرش اتلیه بهتره ازاین که جشن بگیری دقیقا کاش بگن دستت دردنکنه هزارتاحرف بعدش هست کم بود فلان بود زیادبود بیساربود.

این جشنارودیگه کسی نمیگیره فقط خواستی اش بپز ببربراشون باتم دندونی

منم هیچ جشنی نگرفتم
هزینه ها بشدت بالاست
ترجیح دادم اون هزینرو صرف بچم کنم
بخوامم جشن بگیرم با چند نفر از عزیزانم ک دوستشون دارم یه جشن جم و جور میگیرم یادگاری بمونه.دلیلی ندارهدحتما جمعیت زیادی باشن
یا ۱۰ الی ۱۵ نفرم میشه جشن خوب و صمیمی گرفت

هر هزینه ایی کنی پولش درمیاد دیگه کادو میارن بگیر

من نه ولی عوضش، ده حموم گرفتم و تو تالا ولیمه گرفتیم که هزینشو مامانم داد

من نگرفتم عزیزم به نظرم واجب نیست فقط مامانم اش درست کردو پخش کردیم، اگه دوس داری و هزینش واست مشکلی نیست جشن بگیر، مقدار حبوبات نمیدونم چون خودم درست نکردم

سوال های مرتبط