من نگرفتممم😵💫
من اتلیه بردم فقط تو تاپیکام هست میتونی ببینی
من جمعه میخام جشن دندونی بگیرم برای پسرم 😍 عکس میزارم براتون
من ایشالا اگه خدا بخواد به زودی میگیرم
منتظرم گیفت هایی که سفارش دادم برسن ، بعد هماهنگ کنم
ساده ولی شیک، با مهمونای کم
نه فقط آش پختم و پخش کردم
من نگرفتم ولی دیزاین کردم خودم چند تا عکس گرفتم البته دیزاینمم عجله ای لحظه اخری بود چون نمیخواستم
من جشن اونجوری نگرفتم که کیک و اینا بگیرم فقط یه اش دندونی پختم خونواده همسرمو دعوت کردیم دورهم خوردیم
من اش پختم پخش کردم
خانواده شوهر شعور جشن گرفتن ندارن همه چیزو حرف میکنن
برای پسرم نگرفتم، برای دخترمم نمیگیرم، شااااااید یه آش دندونی درس کنم، حالا اونم شااااید
من نگرفتم فقط بردم اتلیه عکس انداخت ایهان این استند چوبی رو براش سفارش دادم کیک خوشگلشو سفارش دادم همین مهمونی نگرفتم چون حوصله نداشتم 👌😉
اگ از لحاط مالی اوکی هستی انجام بده
یادگاری می مونه😍😍
من واسه پسرم کوکی،کاپ کیک،کیک،مرنگ،ژله درست کردم باومیوه و اش و پنیر سبزی
برا پسرم گرفتم ولی برای دخترم نه
اش رو پخش کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.