۳ پاسخ

اگه سزارین باشی ۳۸ هفته و ۴ روز
اگرم طبیعی که مشخص نیست هر وقت دردت گرفت

مامان من طبیعی بود سر من ۴۲ هفته بدنیا اومدم اما خودم سزارین کردم ۳۸ هفته تمام

طبیعی تا 41 هفته هم نگه میدارن

سوال های مرتبط

مامان مبین و آیلین مامان مبین و آیلین ۱۰ ماهگی