توروخدا راهکار برای سر درد بگید کلافه ام 😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

میگرن خیلییی بده🥲🥲

منم از اول بارداریم همینجورم🥲🥲🥲سردرد روانیم کرده تا بتونم تحمل میکنم ولی بعضی وقتا چن روز پشت سرهم بگیره ول نکنه استامنیفن ۳۲۵ میخورم
تامیتونی تحمل کن قرص نخور

من تحمل میکنم دارونمیخورم

من گشنم میشه سردردم بیشتر میشع🤦🏻‍♀️

من تحمل میکنم و سرمو با شال میبندم هروقت دردت گرفت سعی کن استراحت کنی بخابی

من استا۵۰۰ هم میخورم تاثیری نداره،کیسه یخ میذارم اروم میشه خوابم میبره

استامینوفن ساده. من ۳ شب تو تب سوختم ولی دارو نخوردم بعد بچها اینجا شب دوم تاپیک گذاشتم. گفتن خوب نیست تب داری. مجبور شدم استامینوفن ساده خوردم مثل آب رو آتیش

پیاز کبابی و پخته شده بخور

شربت خنک گلاب خیلی دو من اثر داره

استامینوفن ۵۰۰بخور منم هفته تو بودم یه سر درد وحشتناکی گرفتم دو روز خوب نشد تا استامینوفن بخورم

یکم دارچین خیس کن بمال ب پیشونی و شقیقع هات

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دونه انار🤰 مامان دونه انار🤰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مانیسا🩷 مامان مانیسا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا خانوم مامان نورا خانوم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی