میگرن خیلییی بده🥲🥲
منم از اول بارداریم همینجورم🥲🥲🥲سردرد روانیم کرده تا بتونم تحمل میکنم ولی بعضی وقتا چن روز پشت سرهم بگیره ول نکنه استامنیفن ۳۲۵ میخورم
تامیتونی تحمل کن قرص نخور
من تحمل میکنم دارونمیخورم
من گشنم میشه سردردم بیشتر میشع🤦🏻♀️
من تحمل میکنم و سرمو با شال میبندم هروقت دردت گرفت سعی کن استراحت کنی بخابی
من استا۵۰۰ هم میخورم تاثیری نداره،کیسه یخ میذارم اروم میشه خوابم میبره
استامینوفن ساده. من ۳ شب تو تب سوختم ولی دارو نخوردم بعد بچها اینجا شب دوم تاپیک گذاشتم. گفتن خوب نیست تب داری. مجبور شدم استامینوفن ساده خوردم مثل آب رو آتیش
پیاز کبابی و پخته شده بخور
شربت خنک گلاب خیلی دو من اثر داره
استامینوفن ۵۰۰بخور منم هفته تو بودم یه سر درد وحشتناکی گرفتم دو روز خوب نشد تا استامینوفن بخورم
یکم دارچین خیس کن بمال ب پیشونی و شقیقع هات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.