ده هفته و دوروزمه سردرد داره میکشه منو . توروخدا راهکار بگید

۹ پاسخ

یا صبح زود پامیشی گشنته ۵ صبح پامیشم باید دمیترون بندازم یک لقمه بخورم بخوابم

عادیه منم اونجوری بودم فقط میتونستم استامینیوفون بخورم امروز رفتم دکتر سرم نوشت

منم همینطورم چشام از شدت سردرد قرمز شده و میسوزه استامینوفن هم خوردم ولی فایده نداشت🥲

استا ساده بخور

زنجبیل خمیر کن بذار رو پیشونیت میسوزونه ولی خوب میشه

منم گاهی سردرد دارم .از دیشب تا الان دارم

منم سردرد اذیتم میکرد دکتر گفت قرص استامینوفن مجاز هستم بخورم و اول استامینوفن ۳۲۵میخوردم تاثیری نداشت بعد با اجازه دکتر ۵۰۰ خوردم اوکی شدم

کم اب خوردی ..من وقتی چایی نمیخورم سردرد میگیرم...یدونه استامینوفن ساده بخور

گلم احتمالا بخاطر کم ابی بدن یا تغییرات هورمونی هست .حتما به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان آیه🌱🩷 مامان آیه🌱🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پری مامان پری هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیسان🌸 مامان آیسان🌸 هفته بیست‌ویکم بارداری