مگه نمیخونی گهواره رو الان سردرد جز علائماته.ابریزش بینی یا مخاط بینی!حتی بعضیا از بینیشون خون میاد.این روزا همه چیو بزار علائم حاملگیت
من اونقدر سردرد دارم فکر میکنم سرم یادش رفته درد نکردنو
اب بدنت کم شده.مایعات بیشتر بخور.یه کوچولو نمک و ابلیمو با اب قاطی کن بخور.مثل سرم خونگی میمونه
اوایلش منم اینجوری بودم بهترمیشی
منم هرروز دارم🥺
من سردرد دارم حالت تهوع دارم بی حالم هستم خسته ام هستم
عزیزم منم اینجوری بودم طوری بود ک هروز سردرد داشتم
ولی هفتت ک بره بالا بهتر میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.