۳ پاسخ

من الان با داخل فرنی اب میریزم بعدش ک درست شد از شیر خودم قاطی میکنم مشکلی نیس

اره من از اول با شیر پاستوریزه درست میکنم طبق گفته دکترش

شیر تو فرنی مشکلی نداره ک بصورت نوشیدنی مجاز نیست فقط

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🍫❤️ مامان ماهلین 🍫❤️ ۱ سالگی
مامان مامان دخترا مامان مامان دخترا هفته سی‌وششم بارداری