خانما شیر گوسفند بد هس بخورم ؟؟

۵ پاسخ

نه😐😑

نه عالیه فقط گرمه زیاد نخور

من ک اصلا نمیتونم بخورم😑

نه ما میخوریم

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی