۲ پاسخ

هشتگرد و کرج مریم ابراهیمی لقا۱۵ میگیره

من دکترم شهریار هست لیلا عطار زاده
نمیدونم چقدر زیر میزی میگیره
ولی چند بار برای اونایی که زایمان داشتن شنیدم منشی میگفت ۱۵ تومن میشه بیعانه هرچقدر دارید بدید تا روز زایمان
ولی از مادرا اونجا میپرسیدم از زایماناشون راضی بودن

سوال های مرتبط

مامان هنا خانم مامان هنا خانم ۴ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد