من حساسیت داشتم متاسفانه دیگ داروی اصلیهم همونه😮💨😥
خیر.
بله استراحت کن اما نسبی،بستگی به نظر دکترت داره که مطلق باشی یا نسبی
اگه بخاطر درد زدی آره دیگه باید استراحت کنی
من با امپول ریه زدم قبلش هم استراحت مطلق بودم
نه ولی لامصب بدن ادمو داغ میکنه من تبخال زدم جون نداشتم
نه چرا استراحت مطلق
برای چی هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.