۸ پاسخ

من حساسیت داشتم متاسفانه دیگ داروی اصلیهم همونه😮‍💨😥

خیر.

بله استراحت کن اما نسبی،بستگی به نظر دکترت داره که مطلق باشی یا نسبی

اگه بخاطر درد زدی آره دیگه باید استراحت کنی

من با امپول ریه زدم قبلش هم استراحت مطلق بودم

نه ولی لامصب بدن ادمو داغ میکنه من تبخال زدم جون نداشتم

نه چرا استراحت مطلق

برای چی هست؟

سوال های مرتبط

مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی
مامان میکائیل تودلی مامان میکائیل تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری