۶ پاسخ

پدر آدمو در میاره میمیری و زنده میشی

نمیخوام بترسونمت ولی دردناکترین قسمت زایمانم همین آمپول فشار بود، انگار تریلی از رو شکمم رد میشد

ن نترس مهدیه جان. اصلا استرس نداشته باش گلم. انشالا زایمان راحتی داشته باشی واست دعا میکنم از صمیم قلبم. تو ی مامان شجاعی

خیلی بده ب من سه تا آمپول فشار زدن با قرص بهم دادن دهانه رحمم باز نشد آخرش خودم و بچه افت قلب داشتیم اورژانسی سزارین شدم

تو سرم میزنن کم کم دردات میگیره من دو زایمانم با امپول فشار و پاره کردن کیسه ابم توسط خودشون بود، البته من هردو زایمان بی حسی وریدی زدم که برام خیلی کمک کندده و عالی بود

ب صورت سرم بهتون وصل میکنن کم کم دردای زایمانتون شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان عارف مامان عارف روزهای ابتدایی تولد
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی