پدر آدمو در میاره میمیری و زنده میشی
نمیخوام بترسونمت ولی دردناکترین قسمت زایمانم همین آمپول فشار بود، انگار تریلی از رو شکمم رد میشد
ن نترس مهدیه جان. اصلا استرس نداشته باش گلم. انشالا زایمان راحتی داشته باشی واست دعا میکنم از صمیم قلبم. تو ی مامان شجاعی
خیلی بده ب من سه تا آمپول فشار زدن با قرص بهم دادن دهانه رحمم باز نشد آخرش خودم و بچه افت قلب داشتیم اورژانسی سزارین شدم
تو سرم میزنن کم کم دردات میگیره من دو زایمانم با امپول فشار و پاره کردن کیسه ابم توسط خودشون بود، البته من هردو زایمان بی حسی وریدی زدم که برام خیلی کمک کندده و عالی بود
ب صورت سرم بهتون وصل میکنن کم کم دردای زایمانتون شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.