بنظرتون نی نی 33هفته بردارن زنده میمونه آیا؟

۸ پاسخ

اره نگران نباش

پ چرا زایمان زود رس گرفتی

امپول ریه نزدم الان بستریم کنن آمپول میزنن برام

اره عزیزم می‌ره تو دستگاه فقط

‌از ۲۸ به بعد با امپول ریه میمونه

اره عزیزم
اگر خدا بخواد و امپول ریه زده شه ،بچه از ۲۸ هفته میمونه

ار بابا

فک کنم اره میره تو‌دستگاه احتمالا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری