۶ پاسخ

ی دکتر اطفال بهم گفت ازین تب سنج معمولیجیوه ایا بگیر دقیق ترن. اینی ک شما گرفتی میگن ک تا یک درجه گاها خطا میده

چند گرفتی اینو عزیزم؟؟

اره ولی اون دقیق هست

ليزري هميشه دقيق تره
بقيه اش خطا ميده

خوبه

منم از همین گرفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی