۳ پاسخ

عزیزم کیت بزن دوخط شد اقدام کن

عزیزم ماهی ک. من باردار شدم اصلا ترشحات نداشتم و امیدی نداشتم ب بارداری. در صورتی که ماه های قبلی ترشح داشتم. پس ب این چیزا نیس

روز۱۲تا۱۴خیلی خوبه سایز فولیکولت چند؟

سوال های مرتبط