۴ پاسخ

منو بگووووو ک دکترم فقط صدوقی هست

من عسگریه زایمان کردم راضی بودم

دکترت کیه

وای منم همین استرس دارم اواخر اردیبهشت هستم ولی بیمارستان سعدی همش مسکن کاش تموم بشه تا اون موقع

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وهفتم بارداری