خانوما کدوم بیمارستان میرید برای زایمان ؟؟

۲ پاسخ

من ایران

من که دکترم بیمارستان شفا و کوثر هست
خود میگشه شفا بهتره
هنوز تصمیمی نگرفتم گذاشتم تا اون موقع ببینم چی پیش میاد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 مامان امیرعلی⁦♥️⁩نی نی🤍 روزهای ابتدایی تولد