۲ پاسخ

اصولش اینه از ماه بعد بدی،اگه زودتر میخوای بدی از دکترش بپرس عزیزم.
من هنوز شروع نکردم.
تا هفته ی بعد ببرم دکتر ببینم باید از کی بدم

اره من از ۴ دادم

سوال های مرتبط

مامان مامای گهواره😍 مامان مامای گهواره😍 ۱۵ ماهگی