۱۱ پاسخ

فعلا چاره ای نداری جز اینکه باید بری توی شغلهایی که نیاز به هنر و سرمایه نداره مثل فروشندگی و منشی و دستیار پزشک و اینجور کارا تا یکم پول جمع کنی و بتونی به شغل دیگ فکر کنی

به نظرم هر حرفه ای یا بگیری زمان میبره تا به درآمد خوب برسی
البته که این خیلیییی به نحوه ی بازاریابیت بستگی داره
مثلا ناخن کاری خوبه
بگو فلان در صد تخفیف تا پایان فروردین
یا به ازای هر سه بار ، یک بار با ۵۰ درصد تخفیف کار انجام میشه و فلان...😁
مژه هم فکنم خوب باشه
در کنارش اگر علاقه داری برو دوره نسخه خوانی ببین و برو داروخانه کار کن البته اگر علاقه داری.یا دوره های مجازی گل آرایی و بادکنک آرایی برای جشن تولد و عقد و ..... ببینی
کلا برای اینکه بتونی راحت زندگی کنی بهتره حداقل دوتا منبع درآمد داشته باشی و اینکه ازین شاخه به اون شاخه نپری.
فعلا هم تا میتونی خرج اضافه نکن.
اگرررر هم میتونی دو سه گرم طلا بفروش تا اجاره و.... عقب نیوفته.

بنظرم یه بوتیک کوچیک بزن
انشالله کم کم بزرگ تر میکنیش

بنام خدا دوست پسر پولدار 😁 شوگر ددی

باز خوبه تو میدونی علاقت چیه و میخوای در راستاش قدم برداری
من که خیلی سردرگمم
نه کسی حمایت می‌کنه
نه کسی تکیه گاه مه
تازه پیش خانواده پدری هم هستم

برو به عنوان پاره وقت یه شغل فروشندگی پیدا کن یا توی دفاتر اداری منشی بشو من دیدم ک منشی می‌خوان بعضی جاها
در کنارش برو رنگ مو و ناخن کاری و اکستنشن مژه یاد بگیر
البته همکار خودم کلاس های مراقبت پوستی و احیا مو رفته خیییلی درآمدش عالیه

شنیون ، میکاپ اینام خوبن یاد بگیری

بنظرمن یه کارنیمه وقت پیداکن بادرامدشم برو یه حرفه یادبگیر مثلا رنگ مو ناخن چون هرحرفه ایم یادبگیری زمان میبره تابه درامد برسه

رنگ مو ، اکستنشن مژه ، ناخنکار ، کراتین اینا واقعا درامدشون خوبه

میتونی یک جا فروشنده لباس بشی و چم و خم کار دستت بیاد. یهو نری مغازه باز کنی توش بمونی.
کلاس هنری هم در کنارش شرکت کن یک هنری یاد بگیر مثل رنگ مو یا شیرینی پزی

عزیزم حتما با ی آدم اهل فن وکارمشورت کن

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۳ سالگی