دلم بدجوری گرفته 😭😭😭😭😭😭
پوشک ##
کودک##
درد##

۳ پاسخ

منم خیلی حوصله امم سر رفته

منم فردا عقد یدونه داداشمه نمیتونم برم خدالعنت بکنه این جنگ کوفتی رو شوهر بی عرضه هم بدترازاونه😭😭😭😭

فک کنم اینروزا دل هیچکس خوش نی💔

سوال های مرتبط

مامان دختر ناازز🤗 مامان دختر ناازز🤗 ۵ سالگی