من میگم این داستان خلبان و اینا الکی و انحرافیه
اومدن تو کشور دیگه
حمله زمینی شده
نه مثل این که خلبانا جنگنده اف ۳۵ اطراف اونجا افتادن گفته سپاه به مردم اونجا اگه دیدینشون مورد هدف قرار بدین خلبانان آمریکایی رو😂
یه جنگنده امریکایی روزدن.خلبانش ایجکت کرد.بالگردهای امریکایی اومدن دنبالش.مسئولین ازعشایرونردم عادی خواستن آتش به اختیارباشن وخلبانش رودیدن یابزننش یا زنده دستگیرش کنن ومژدگونی کلانی بگیرن ازمسیولینمون
آره بالگرد با نمیدونم هواپیمای دشمن اونحا سقوط کرده دنبال خلبانش میگردن
گفتن زنده بگیرن مژده گونی خوشمزه دارن😂😂😂
تنها جایی نشنیدم خبری باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.