سلام مامانا خوبین
برا برفک دهن نوزاد چی خوبهههه؟؟

تصویر
۳ پاسخ

برفک دهانداز کجا فهمیدی
چنازههههه عروسککک

قطره نیستاتین
سینه خودتم بزن سرشیشه و پستونکشم عوض کن

قطره نیستا تین از داروخونه بگیر اگه شیر خودت و میخوره نوک سینه تو بزن زود خوب میشع

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی