۱۵ پاسخ

من ۱۹😁

من از همون اول ک اقدام میکردی تایپک هات برام میومد وقتی بارداری شدی من تقریبا ۲۷هفته و اینا بودم همش میگفتم یا خدا این کی میخواد بشه ۴۰ هفته الان که می‌بینم تاریخ زایمانته از ته دل خوشحالم برات انشالله به سلامتی تو بغلت بگیری 😍

کدوم بیمارستان میری شما

من ۱۷ نوبت سزارین دارم

من💙💙💙

من ۱۸ فروردین ☺️☺️☺️

منم 17هستم.پراز استرس

چن هفته میشی اون روز

من ۱۷😁

من ۱۸ فروردین

من ۱۷ فرورین ام، سزارین، تهران 🥺

من ی روز قبلشم ۱۶ فروردین🤩

من۲۳

بری من ۱۷ فروردینه زایمان دوم بودم دهم دنیا اومد

مال من ۲۰ فروردینه

سوال های مرتبط

مامان نی نی قشنگم🫄 مامان نی نی قشنگم🫄 ۱ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۳ ماهگی
مامان مهرسا ،ماهان💙 مامان مهرسا ،ماهان💙 ۱۴ ماهگی