من ۱۹😁
من از همون اول ک اقدام میکردی تایپک هات برام میومد وقتی بارداری شدی من تقریبا ۲۷هفته و اینا بودم همش میگفتم یا خدا این کی میخواد بشه ۴۰ هفته الان که میبینم تاریخ زایمانته از ته دل خوشحالم برات انشالله به سلامتی تو بغلت بگیری 😍
کدوم بیمارستان میری شما
من ۱۷ نوبت سزارین دارم
من💙💙💙
من ۱۸ فروردین ☺️☺️☺️
منم 17هستم.پراز استرس
چن هفته میشی اون روز
من ۱۷😁
من ۱۸ فروردین
من ۱۷ فرورین ام، سزارین، تهران 🥺
من ی روز قبلشم ۱۶ فروردین🤩
من۲۳
بری من ۱۷ فروردینه زایمان دوم بودم دهم دنیا اومد
مال من ۲۰ فروردینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.