۱۰ پاسخ

ممنونم عزیزان از.راهنمایی خوب تون

من سر دخترم همینجور بود قراربود ۲۶فروردین زایمان کنم ولی دردام شروع نمیشد یک هفته از وقتم گذشته بود رفتم دکتر گفت اگه تا۲ اردیبهشت زایمان نکنی باید بری بیمارستان شب رفتم داروخانه روغن کرچک گرفتم خوردم از پله هم چند بار بالا و پایین رفتم دم صبح دردام شروع شد ۱ اردیبهشت بچم بدنیا امد

من سر بچه اولم4روز از 40هفتم گذش آخرش خودم رفتم آمپول فشار زدن دنیا اوردم

عزیزم من که دیروز رفتم کلاس گفتش که شما بین 38 هفته تا 42 هفته وقت داری برای زایمان عجله نکن

سلام عزیزم
با دکتر مشورت کن باید تا روزی سه ساعت پیاده روی داشته باشی
هرشب رابطه
و دوش آبگرم و زدن اسکات
تا دردت شروع بشه

دکترم گفت اگه تا چهار شنبه شروع نشد باید نامه بدم بری بمیارستان

آره رد شد هر روز بلند میشم که امروز میرم بیمارستان باز مبینم درد ندارم

حتما برو بچه مدفوع نکنه

برو از دکترت نامه بگیر برو بیمارستان آمپول فشار میزنن زایمان میکنی

یه روزم رد شده😂😂

سوال های مرتبط