یونجه بسیار خاصیت داره،منبع غنی از آهن و ویتامینه
ولی نفاخ هم هست
منم میدونم که برای انسان هم خوبه و خوردنیه ولی لعنتی اسمش خنده داره😂
نه عزیزم ویتامین آ خیلی بالایی داره
من ک ویارم بود میخورم😂
ببین اگر خود اون سبزی رو میخوری مجازه، ولی عرقش و دمنوشش غیر مجازه
🤣🤣🤣🤣اره
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
من خیلی دوس دارم خیلی خوشمزه میشه مخصوصا کنار برنج ولی فک کنم ۶سالی میشه که نخوردم مثل اسفناجه دیگه خوبه
خدایا بسه دیگههههه 😶🌫️
🙊🙊🙊🙊🙊
برای رفع هوس بخور با ابغوره خیلی خوشمزس
بخور فقط مواظب باش نترکی 😂😂😂
نه عزیزم نخور گرمه
جان 🤨🤣🤣
😐یونجه مگه انسانیه؟🫤
ویار مامان بزرگم بوده همیشه میگه
😑😑😑😑
فک کنم به آخر گهواره رسیدم دیگه🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.