خوردن یونجه مجازه؟

۱۸ پاسخ

یونجه بسیار خاصیت داره،منبع غنی از آهن و ویتامینه
ولی نفاخ هم هست

منم میدونم که برای انسان هم خوبه و خوردنیه ولی لعنتی اسمش خنده داره😂

نه عزیزم ویتامین آ خیلی بالایی داره

من ک ویارم بود میخورم😂

ببین اگر خود اون سبزی رو میخوری مجازه، ولی عرقش و دمنوشش غیر مجازه

🤣🤣🤣🤣اره

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

من خیلی دوس دارم خیلی خوشمزه میشه مخصوصا کنار برنج ولی فک کنم ۶سالی میشه که نخوردم مثل اسفناجه دیگه خوبه

خدایا بسه دیگههههه 😶‍🌫️

🙊🙊🙊🙊🙊

برای رفع هوس بخور با ابغوره خیلی خوشمزس

بخور فقط مواظب باش نترکی 😂😂😂

نه عزیزم نخور گرمه

جان 🤨🤣🤣

😐یونجه مگه انسانیه؟🫤

ویار مامان بزرگم بوده همیشه میگه

😑😑😑😑

فک کنم به آخر گهواره رسیدم دیگه🙃

سوال های مرتبط

مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۱ ماهگی
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی