من قاب کردم
من آلبوم ایتالیایی زدم یا همون ژورنال
حتما آلبوم بزن هر سایزی ک دوست داشتی یکی دوتا رو ک خیای دوست داری قاب کن
چون بخوای درودیوار رو پر کنی دیگه برا سالهای دیگه جا نداری.
اینم ماهگرد ما🥰❤️
هرماه میبردم آتلیه ،۱۶ در۲۱ چاپ کردم به ترتیب داخل آلبوم چیدم
من گفتم البوم زورنال دربیاره مونده دو سالگیش گفتم دیگ دو سالگی هم بره توش فعلا ندادن چاپ! بعنی از ده روزگی و ۴۰ روزگی تا یک سالگی همه ماهگرداش و ۱۳-۱۵-۱۸ ماهگی و دو سالگیش
تو البوم چیدم به ترتیب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.