۶ پاسخ

من قاب کردم

تصویر

من آلبوم ایتالیایی زدم یا همون ژورنال
حتما آلبوم بزن هر سایزی ک دوست داشتی یکی دوتا رو ک خیای دوست داری قاب کن
چون بخوای درودیوار رو پر کنی دیگه برا سال‌های دیگه جا نداری.

اینم ماه‌گرد ما🥰❤️

تصویر

هرماه میبردم آتلیه ،۱۶ در۲۱ چاپ کردم به ترتیب داخل آلبوم چیدم

من گفتم البوم زورنال دربیاره مونده دو سالگیش گفتم دیگ دو سالگی هم بره توش فعلا ندادن چاپ! بعنی از ده روزگی و ۴۰ روزگی تا یک سالگی همه ماهگرداش و ۱۳-۱۵-۱۸ ماهگی و دو سالگیش

تو البوم چیدم به ترتیب

سوال های مرتبط

مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان تون فرنگی🍓 مامان تون فرنگی🍓 ۲ سالگی