خواهرم ۳۶ هفته زایمان کرد بچه اصلا دستگاعم نرفت با وزن ۲۶۰۰
اره بابا
من پسرم ۳۷ و دو روز زایمان کردم دستگاه نرفت نگران نباش بعد از ۳۷ اصا زایمان زودرس محسوب نمیشه
من زایمان اولم ۳۷هفته بود بچه کامل بود با وزن۳۴۵۰
۳۴هفته و ۳۶هفته هم دیدم نره دستگاه
اره عزیزم نگران نباش منم سزارینم۳۷هفته اس
بله عزیزم من خودم ۳۶ هفته زایمان کردم بچم با وزن ۲۸۰۰ به دنیا اومد دستگاه هم نرفت
اره من ۳۷زایمان کردم کامل بود خداروشکر دستگاهم نرفت
اره جاریم زایمان کرددستتگاه نرفت ولی آمپول ریه زده بود
نه باید ۳۸ رو تموم کنی،۳۸ و ۳ روز الی ۴ روز،وگرنه ریه هاش کامل نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.