۲ پاسخ

فکر کنم بچه های دوقلو به بالا یا بچه های که وزنشون خیلی کمه

شیرخشک برای همه بچه هاست ربطی به دهک نداره فقط باید کدملی و تاریخ تولدشو بگی موقع خریدن شیرخشک نصف قیمت آزاد میشه و ۱۰تا برای هرماه میدن

سوال های مرتبط