۵ پاسخ

چیا میشنوه آدم واکر چیه دیگه مگه پیر شدن واکر بدیم دستشون روروئک به اون خوبی

والا ما خودمون و بقیه بچه هامون گزاشتیم خداروشکر چیزی نشده
از قدیم هست هیچکسم عیب دار نشد
نمیدونم چرا دکترای الان از خودشون دارن همه چی و ممنوع میکنن
من که از اواخر ۵ ماه گزاشتم ماشالله الان هم ۴ دست و ما میره هم از جایی میگیره وامیسته

والا منم خیلی شنیده بودم که نزاریدو بده و فلان ... ولی از 5 ماه و دوهفته ایی گذاشتم الان قشنگ با رورئک راه میره بازی میکنه
به نشستنشم کمک کرد الان دخترم راحت خودش میشینه

واکر بهتره
از وقتی تونست رو پا وایسته واکر بخر با اون راحت راه میره

دکتر به من گفت اصلا
جاش واکر پیشنهاد داد

سوال های مرتبط

مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان جانان و نیهان مامان جانان و نیهان ۹ ماهگی