خانوماپلارژین واسه سرماخوردگی نوزادخوبه؟

۳ پاسخ

آره خوبه

تصویر

آره دکتر دخترم براش نوشت البته قطره ..شربتش زوده هنور

دکتر ب من گفت ندش خوب نی برای این سن نوزاد

سوال های مرتبط