چراسایت شیرخشک بستس نمیتونم برابچم شیرخشک پیداکنم

۶ پاسخ

چون کشور صاحب نداره

منم از صبح کلی گشتم گفت سایت ساده بازه اپتامیل بستس

سایت بسته باشه ازادم نمیدن؟؟

شوهر منم امروز رفت گفتن دوباره بسته شد😑

آزاد باید گرفت چاره ای نیست

یعنی چی سایت بسته ست؟ مگه از داروخونه ها نمیشه گرفت؟

سوال های مرتبط

مامان گیـ🍒ـلاس مامان گیـ🍒ـلاس ۱۰ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی
مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۲ ماهگی