۳ پاسخ

بدنشو باروغن بچه یاوازلین بچه بمال

دختره منم شده فک کنم با حموم بهتر شه،من چندبار پاهاشو با آب گرم و شامپو شستم و روغن مالی کردم خوب شد الان فقط بالاتنش مونده

عادیه دارع پوست عوض میکنه خودش خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی