۵ پاسخ

حالا بچه های ما شیر میخورن که فایده داره مگه ، بعد ۱ سال که فایده ندارع

عزیزم خیلی خوب خورده ، دختر من یدونه میخوره دیگه اصلا نمیخوره سیر شده

عزیزم بسشه دیگه
دختر من یروز حسابی غذا میخوره ی روزم هیچی

خوب شیر نخوره ک چ بهتر
بچه ها هر ی مدت یبار لج میکنن غذاشونو رو درست نمیخورن
توم سعی کن وعده هاتو زیاد کنی مثلا خودتم زیاد جلو چشاش عذا بخور میوه بخور جوری ک اونم دلش بخاد

عزیزم بسه دگ واسه بچه تو این سن

سوال های مرتبط