حالا بچه های ما شیر میخورن که فایده داره مگه ، بعد ۱ سال که فایده ندارع
عزیزم خیلی خوب خورده ، دختر من یدونه میخوره دیگه اصلا نمیخوره سیر شده
عزیزم بسشه دیگه
دختر من یروز حسابی غذا میخوره ی روزم هیچی
خوب شیر نخوره ک چ بهتر
بچه ها هر ی مدت یبار لج میکنن غذاشونو رو درست نمیخورن
توم سعی کن وعده هاتو زیاد کنی مثلا خودتم زیاد جلو چشاش عذا بخور میوه بخور جوری ک اونم دلش بخاد
عزیزم بسه دگ واسه بچه تو این سن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.