اگه اشتباه نکنم جنگه 😅
نه صدا نمی اومد ک
فک نکنم مشهد خبری باشه
من بیرون بودم صدا نشنیدیم
اتفاقا من الهیه ام،تاحالا تو همین سه چار روز صداشنیدم
کدومسمتی
جن*گ زمینی از مشهد شرو شده شاید😅😅
کجایی
احتمالا صدای پدافنده
کجای مشهدی؟؟؟
صدا نمیاد که
توقع داری صدای چی بیاد وسط جنگ عزیزم
کجای مشهد
من با بچه ها تو پارکم خبری نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.