۴ پاسخ

هممون همین حسو داریم گاهی❤️ناراحت نباش عزیزم

منم با اینکه مجردیم خوب نبود اما الان یه زندگی بدون دغدغه فکر خیال یا بچه داری میخواد

آره منم همنطور. راحت بدون هیچ فکری بودیم

منم همینطور مامان پسر کوچولو، منم همینطور🥺

سوال های مرتبط