شکمم پایین خیلی شماهایی که پسرداربن‌شکم‌شماهم‌پاینن

۱۳ پاسخ

ایوای آره همش پایین نافم اطرافش میاد رحمم فشار میاره تکرر ادرار میگیرم

من پسره کلا پایین از زیر ناف به پایین سنگینه بالای ناف خالی بچه هم تو پهلو و زیر نافه

آره عزیزم پایینه

اره منم خیلی پایینه گاهی درد مثانه میگیرم

آره قسمت‌های ناف و پایین تر سنگینه
موقعی که می‌خوام بلند بشم اذیتم بهم فشار میاد

من دختر دارم ولی پایین

اره منم پایینه

از منم رو ب پایینه ولی بچم دخترع

مال منم این روزا همش حس میکنم توواژنم لگد میزنه چون اونجا هسش میکنم

اره منم حس میکنم اومده پایین

واسه من داخل معدمه انگار 😂😂

آره معدم کاملا خالییه و صاف زیر نافمه

آره روبه پایینه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وسوم بارداری